вторник, 17 юли 2012 г.

Моята друга страст и мания- аксесоарите

    Здравейте момичета. Падате ли си по бижута и всевъзможни други готини аксесоари? Те са моята друга мания, направо съм луднала по тях. Постоянно си купувам. Гердани, обеци, гривни, пръстени, синджирчета, висулки, часовници, брошки, шалчета, шапки, чанти, обувки...и какво ли още не, просто са задължителни за мен. Присъстват всекидневно на всеки мой тоалет. Излезнах да си купя фибички и разбира се нямаше как да не загледам какви нови джунджурийки предлагат. 
   Като абсолютна маниачка на зеленото, можете да си представите колко различни нюанса на зелено имам.  Тези обаче веднага ми спряха погледа и нямаше как да не си ги купя. Направени са от дървен материал. Обеците са пеперудки, три различни размера. Най-големите са тъмно зелени, средните по  големина са тревисто зелени и най-мъничките са светлички, като върху тях са гравирани шарките на пеперудката. 

   Гривничката отново е от дървен материал. Тъмно зелена, като я избрах специално да е същият цвят като най-голямата пеперудка на обеците. Получи ми се идеален комплект . Не мога да спра да си ги гледам и да им се радвам. На вас харесват ли ви?






Желая ви един прекрасен и усмихнат ден.
Поздрави!
Attractive Style


4 коментара:

  1. Много хубав сет!!Зеленото е чудничко:)))

    ОтговорИзтриване
  2. И аз обожавам зеленото и като видя нещо в приятен нюанс, веднага ме грабва :)

    ОтговорИзтриване
  3. Напълно те разбирам :) Където и да изляза има ли нещо зелено, няма как да не му обърна внимание и обикновено става мое :Д

    ОтговорИзтриване