петък, 20 юли 2012 г.

Нови придобивки

  Здравейте момичета. Как сте? Днес ще ви покажа последните си придобивки, които включват три молива за очи (Catrice, Sephora, Impala), една от новите спирали на Golden Rose, руж на Bourjois, единични сенки на Golden Rose, три лака на Flormar, един лак на Golden Rose  и любимата ми основа за сенки на Artdeco.



 Да започнем с моливите за очи. В ляво е на Sephora liner electro, с №06 electro marine. Цветът е син с примеси на зелено, бих го определила като тъмен тюркоаз. Съдържа много мънички блестящи частички, които като се нанесе изобщо не се виждат, но го прави да изглежда нежен, загадъчен и елегантен. Самото моливче е страхотно, доста издръжливо и закачливо. Препоръчвам Ви го. Цената му е 10 лв., но тъй като беше на щанда с намалени продукти, аз си го купих за страхотната цена от 5 лв.  В магазина на Sephora в The Mall до края на Юли или Август до изчерпване на количествата има огромно намаление на избрани продукти, някъде до 60-70%. Можете да си намерите готини неща на доста добра цена.
Средният молив е на Impala Silicone Eyeliner 03. От доста време чета из блоговете за тях, бях решила да си купя някой от цветовете им и си взех син, тъй като имах вече на други марки черен. Като качество бих казала, че е чудесен. Лесно се нанася, прецизно се размазва с гумичката на другия край на молива, издръжлив е. Цената беше около 4 лв., като ми свърши пак бих си го взела.
 В дясно е моливът на Catrice kohl kojal № 090. Цветът е светло зелено-син. Може да се определи като по-светло ментов. Относно трайността му никак не съм доволна, почти веднага пада. Според мен не си заслужава да си го купувате. Цената му е около 4 лв. Ето как изглеждат нанесени върху ръката ми в същата последователност, в която ги описвах.


 Идва ред и на лакчета. Както сами виждате от ляво на дясно първите три са на Flormar. Синият е с №002, телесният е № 372, зеленият е № 007. Телесният си го взех, за да си направя френски маникюр. На светлина се виждат перлени частички, които според мен няма да стоят добре на избрания от мен маникюр, за това си купих същият цвят само, че на Golden Rose с № 204 ( той е матов и доста покривен). Относно трайността и за четирите бих казала, че са чудесни, издържат и по цяла седмица. Цената им е 2 лв.  което ги прави идеални.





 
 Продължаваме с продуктите за лице. От доста време насам се заглеждах в тези прекрасни ружчета на Bourjois и най-накрая си взех един.  Цветът, който аз имам е  32 AMBRE D'OR. Той е розово-прасковен със златни блестящи частички. Изглежда много естествено върху лицето. Супер издръжлив е около 12 часа. Най- хубавото в него е, че е малък и компактен, което го прави перфектният руж за носене в козметичната чантичка. Има си огледалце и практична четчица. Първоначално бях доста скептична към нея, защото не очаквах, че може да се нанася прецизно с нея, но уви съм грешила. Стана ми любим продукт. Стои прекрасно както на светла кожа , така и на по-тъмна с тен. Като я видя сестра ми веднага поиска да и го подаря. Страхотен е. Препоръчвам ви го и е на страхотната цена от 6,50 лв.



Сенките са на Golden Rose terracotta eyeshadow № 103. Цветът е сиво-сребрист. На всяка от палитрите ми първо този нюанс свършва и се налага да си купувам единични сенки. От тези съм много доволна,  трайни са. Съдържат 2,5 грама продукт. Цената им е около 5 лв. Пак бих си ги купила.



Следва и любимата ми основа за сенки на Artdeco. Предпазва клепачите от бръчици, прави сенките по-дълготрайни, цветовете по ярки. Съдържа 5 мл.продукт. Изглежда малко като количество, но всъщност може да се изпозва месеци. Купих си я пак не защото беше свършила, а защото някъде я бях затрила. Цената и е 12 лв.





 И накрая, но не на последно място ви представям една от така нашумялите три нови спирали на Golden Rose. Тази, която имам аз е цикламената Mega Volume & Length. Четчицата е гумена, което на мен ми направи страхотно впечатление, тъй като другите четки изобщо не ми допадат. Цената е 3,50 лв. Разделя добре, удължава. Средна издръжливост. Рони се. За цената си е супер. За мен няма по хубава и качествена спирала от тази на Oriflame- WONDER lash mascara. Опитвала съм всякакви, но никоя не ме е грабвала, така както тази на Оriflame.
 Това е от мен, надявам се да не съм  ви оттегчила с дългата си публикация и да съм била полезна.
 Желая ви хубав и усмихнат ден!
Поздрави.
Attractive Style

Няма коментари:

Публикуване на коментар